13.2. 2015 - Padesát odstínů šedi...

18.2.15

     Nejprve bych se měla omluvit, že jsem se na blogu poslední dobou moc neukazovala, ale přepadla mě taková chřipka, že jsem prostě byla ráda, že ležím a nemusím se moc hýbat :-(

     Ale ještě před tím, než jsem takhle odpadla, tak jsem v pátek 13. 2., s velkou dávkou zvědavosti, navštívila kino a všem vám je určitě jasné, na co jsem asi tak šla :-).


Myslím, že letošním filmovým hitem se jistě stane Padesát odstínů šedi. Poslední dobou jsem se setkávala spíše s odpůrci těchto knih, tím pádem, rovněž i s odpůrci plánovaného filmového zpracování. Kdekoli se jen tato kniha zmínila ve statusu či komentáři, tak už byl dotyčný doslova linčován. Což absolutně nechápu. To, že někdo tyto knihy nepovažuje vhodné pro svůj vytříbený čtecí smysl, ještě neznamená, že ti, co se do knih zbláznili, jsou nějaký odpad!
Ale proč to vlastně zmiňuji? Víte, mě vlastně jen zajímá, kde všichni ti odpůrci zůstali, když se tvořili ty ohromné fronty v předprodejích či přímo před premiérou filmu. Víte co si myslím? Že minimálně polovina z nich, šla do toho kina potají a to hlavně ze zvědavosti :-D. 

Ale teď k tomu podstatnému...jak se mi zpracování libilo....:

Padesát odstínů šedi

Jako zapřísáhlá milovnice této trilogie, jsem si samozřejmě filmové zpracování nemohla nechat ujít. A nelituji. Byla jsem vážně hodně zvědavá, jak to bude pojaté, jestli se film bude týkat celé trilogie nebo pouze jednoho dílu a hlavně, jak na mě budou působit herci. Protože je všem jasné, že každá ženská má představu o Mr. Greyovi úplně jinou ;-).
     Ana v podání Dacoty byla naprosto famózní a fantastická a to vážně nepřeháním. Není žádná hvězda, ani žádná dokonalá Barbie, ale víte vy co? Ona dokonalá vlastně byla a své role se zhostila skvěle. Klobouk dolů, když bereme v potaz, že polovinu filmu musela být nahá a ještě se nechávat zasvěcovat ;-)
    Co se Christiana týká, tak tady jsem byla trošku v rozpacích, prostě jsem si toho vysněného chladného Greye představovala trošku jinak, ale!!! v tu chvíli, kdy k němu Ana kráčela na střeše a on stála s tím dokonalým úsměvem u toho vrtulníku, tak měl na lopatkách i mě a to nejen mě, ale celou dámskou většinu v kině. Přesně tak... Prostě mě dostal a v tu chvíli jsem mu uvěřila, že je to Christian Grey.

Co ještě stojí za zmínku? Určitě to, že tak po cca 30min. filmu, přestali lidé v něm pomalu i dýchat, do té doby se tam kde kdo chychotal a vykecával, jenže pak....pak už jen hltali a sledovali :-).

     Dle mého názoru se toho filmu moc vytknout nedá, protože se toho zhostili vážně dobře, ano, kniha je obsáhlejší a více dějová, ale to tak prostě bude vždycky. Ve filmu je vše důležité, co tam být má. Je to pojato hodně romanticky a to se mi na tom líbí, stojí to za to. Filmové zpracování obsahuje děj prvního dílu trilogie, to znamená, že ten kdo to nečetl, tak bude na konci zoufalý :-)

     Dvě malé výtky ovšem mám a to, že nebyla zachována hláška "pozdejc bejby" a pro krista, musela se měnit letecká abeceda na českou???? Charlie Tango, jako Cyril Tomáš???? To je hnus. Pro někoho maličkosti, ale pro nás, co známe tu knížku jako své boty, to je nepřekousnutelné :-)

     Takže, vy co jste ještě do kina nezašli, tak se nenechte odradit a určitě jděte, nebudete zklamáni :-). Myslím, že o tom svědčí i druhá vlna nákupní horečky, jak teď všichni rychle nahání druhé a třetí díly, aby věděli, jak to vlastně dopadne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[