Fenomén nebo brak? U mě je to jasné :-)

5.2.15

Dnes jsem narazila na pěkný citát...


     Blíží se nám premiéra filmu Fifty Shades of Grey a já si tak říkám, bude to stát za to? 



Ach ano, jsem jedna ta z mála, která tuhle knížku hltala a užívala si ji. Tato kniha mezi veřejností a mezi čtenáři vyvolala doslova vzpouru. Na jedné straně její odpůrci a na té druhé...malá hrstka těch, co knihu zbožňují. Patřím mezi ně a nestydím se za to. Ať mě třeba ukamenují, já jim také nehaním jejich "váženou" literaturu. ;-)
     Shlédla jsem již několik ukázek a trailerů na tento film a jsem z toho na vážkách. Obyčejná scéna mi v porovnání s knihou přijde taková vlažná...Je to zvláštní, mám tam sympatické herce, barvený obraz, ale ani to mi nevynahradí ten podtón, který se šíří celou knihou. Viz. ukázka z filmu, kde Ch.G. nakupuje v kutilských potřebách své "pomůcky" :-). Tak nějak mi to přišlo trapné, chudé a bez pořádných emocí. V knize mi ta scénka připadala perfektní. A víte proč? Každému čtenáři to musí být jasné, kniha vám podá mnohem víc, mnohem víc informací, emocí, prožitků, popisů situace, popisů pocitů atd. Scéna ve filmu trvá s bídou 1 minutu a půl a co je to s porovnáním několika stránek v knize? Nic...
     Film si rozhodně nenechám ujít, i když se trochu obávám jaké to bude, ale byla bych blázen, kdybych nešla ;-). 

A co vy? Najde se tu nějaký příznivce? Těšíte se? ;-)




Použitá videa: You Tube
Foto: PocketBook

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[