Konečně se dočkám další "Keplerovky"

1.2.15

V květnu 2015 se konečně dočkáme dalšího pokračování úspěšné série s detektivem J. Linnou!!!

     Je to už přes rok a dva měsíce, co vyšel další, v pořadí již čtvrtý případ detektiva Joona Linny s názvem Písečný muž. Jemuž předcházely díly Hypnotizér, Paganiniho smlouva a Svědkyně ohně.

     Nevím jak vy, ale já jsem s velkým nadšením přivítala informaci od Buxu, že už je STALKER konečně v předprodeji!

     Květen je sice ještě podle listů v kalendáři daleko, ale všichni víme, jak čas letí. Takže, než se naději, bude tahle kráska v knihovně.

     Já jsem se zatím touto sérií prokousávala bez větších problémů. Hypnotizér odstartoval doslova lavinu chtíče, přečíst si od Larse Keplera další knihu. Takže okamžitě po přečtení, se mi do ruky dostal další díl a to Paganiniho smlouva. Tady musím uznat, že po Hypnotizérovi, to bylo trošku nudnější, pro mě to nebyl zrovna dobrý a chytlavý námět, ale i tak jsem knížku celkem v rychlosti přečetla, abych se mohla začíst do Svědkyně ohně. A ta mi vynahradila všechny ty slabší chvilky v předchozím díle. Měla jsem to štěstí a potěšení, tyto tři díly přečíst hned po sobě a můžu vám říct, že to byla vskutku lahůdka a další mě čekala pár měsíců na to... Písečný muž, jehož konec mě naprosto odrovnal a proto potřebuji a chci co nejdříve do rukou dostat právě Stalkera :-)

Anotace:

     Bez Joony Linny je policie bezmocná.
Před devíti lety byl pastor Rocky Kyrklund odsouzen za brutální vraždu a svěřen do psychiatrické péče. Z události si nic nepamatuje — od tragické autonehody trpí opakujícími se výpadky a ztrátou paměti.
     Ve stejnou dobu, kdy se Rocky Kyrklund znovu vrací do společnosti, někdo policii pošle video ženy v okně. Následujícího dne je žena nalezena mrtvá. Brutalita vrahova útoku vyšetřovatele dovede k Rockymu Kyrklundovi. Policii přijde další videonahrávka. Nikdo nerozumí tomu, co se to děje. A Joona Linna více než před rokem zmizel. Skoro všichni si myslí, že je mrtvý. Skoro všichni.

Takže, těšte se se mnou...

Databáze knih
foto: www.bux.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[