RECENZE - V ringu!!! "Uragán" Remi válí!!!

V ringu - Katy Evans

Orig. název: Real
Série: V ringu (1)
Rok vydání: 2014
Počet stran: 320
Nakladatelství: Baronet

Brooke Dumasová se vždy toužila dostat na olympijské hry. Její sen o zlatu roztříštilo zranění kolene, nyní proto jako fyzioterapeutka pomáhá podobně zraněným sportovcům. Nejlepší kamarádka Melanie ji jednoho dne zavede na zápas v boxu, který jí změní celý život – potká zde slavného zápasníka Remingtona Tatea. Brooke je přesvědčena, že to jediné, co po ní chce, je rychlovka na jednu noc, on si ji ale najme jako svou fyzioterapeutku.
     Brooke to k Remingtonovi přitahuje, chce ho víc, než kdy chtěla cokoli jiného, on se ale drží zpátky. Remington chce poprvé v životě skutečný, vážný vztah, nejprve ho ale Brooke musí opravdu poznat – i se všemi jeho temnými tajemstvími.

Po téhle knížce jsem sáhla vlastně úplně náhodou, měla jsem takový menší čtecí "blok" a potřebovala jsem "něco", co mě zase trošku povzbudí a donutí mě, se soustředit na písmenka. Nic moc jsem od knihy nečekala a možná proto, mě mile překvapila.
     Takhle knížka mě zaujala hned díky tomu, že je vlastně ze sportovního prostředí, ano, je to svým způsobem taková další klasická, erotická romance, ale i tak je na ní něco jiného, co prostě stojí za zmínku.

Brooke Dumasová je bývalá nadějná sportovkyně, která bohužel měla nehodu a přetrhala si přední křížový vaz...a to hned dvakrát! Její sportovní sny se rázem rozpadly jako domeček z karet, všechny naděje, sny, touhy....byly najednou pryč. Tuto smutnou událost jí často připomínají videa na YouTube, které už se jen tak z virtuálního světa nesmažou...natož z její paměti. Ona se však zaměří na studium a práci. Fyzioterapie.

"Proč se se mnou chceš vyspat? Abys zažila trochu dobrodružství? Tohle pro tebe znamenám? Jsem zasraná jednorázovka? Tohle jsem do prdele pro každou ženskou, nechci, abych tím byl i pro tebe. Pro tebe chci zatraceně znamenat celej ŽIVOT!"

Jednou ji kamarádka Mel vytáhne na zápas amatérské boxerské ligy. No, a můžete hádat...bude tam on! Remington "Uragán" Tate. Amatérský šampion v boxu. Ten si Brooke všimne hlavně díky Melanii, která neustále vykřikuje povzbudivé hlášky. A jako další klasické klišé nám tu proběhne neuvěřitelný oční kontakt a sexem nabité jiskření a napětí, které by se dalo krájet. Remi se postará o to, aby se neviděli naposledy, protože ji od prvního momentu chce vlastnit. Další klišé...opět to funguje :-).

Jenže Remi v této knížce není vůbec jednoduchá postava. Za to si kniha ode mě vysloužila jednu hvězdu navíc! Nečekejte dalšího narušeného samce, který byl v dětství týrán, či utlačován nebo jinak poznamenám. Autorka si za propracování jeho postavy zaslouží opravdu velkou pochvalu. Remi má totiž dvě tváře nebo možná lépe řečeno dvojí pohled? Modrý a černý...Co to znamená? To vám neprozradím :-).
Celá kniha je opravdu eroticky nabitá od první po poslední stranu i když k sexu se dostaneme až po více jak půlce knihy. Ale ten náboj...wow...ten má opravdu grády. Ty popisky jeho postavy....no představivost pracovala na plné obrátky.

Další velké plus si autorka zaslouží za hudební stránku knihy....nechápete? Tady vám to prozradím. Celou knihou vás bude provázet spousta úžasných songů, kterými si Brooke a Remi budou svým vlastním osobitým způsobem vyjadřovat svoje city, pocity i přání. Přijde mi to opravdu velmi nápadité a originální. Věřte, že vám to nedá a vy si každou tu písničku při čtení najdete na YouTube a bude poslouchat a číst...a ty texty? NO páni! Tohle je vážně inspirující ;-). Někdy prostě nevíte co říct, tak proč to nevyjádřit písní?

Já tuto knihy hodnotím ***, není  to moc, ale je to jen proto, že více hvězd si prostě schovávám pro jiné "pecky" s hlubším smyslem. Ale v kategorii erotických, si tato knížka určitě zaslouží být zmiňována a já se opravdu těším na její další pokračování. Už teď vím, že TO bude opět nabité od samého začátku až do konce. ;-)

"Chtěl jsem na to jít s tebou pomalu. Snažil jsem se tě poznat, chtěl jsem, abys ty poznala mě, a každý den jsem po tobě toužil pořád víc, Brooke. Tolik jsem tě chtěl. Nemohl jsem se tě ale dotknout a riskovat, že to podělám, dokud o mně nebudeš vědět všechno. Chtěl jsem, aby ses o mě starala.  Potřeboval jsem vědět, jestli bys mi byla schopná porozumět..."