Měsíční shrnutí - 11/2015

3.12.15
Trošku opožděně, ale přece...pořád jsem značně ve skluzu a mimo svou kůži, ale lepší se to :-).
Za listopad jsem přečetla 4 knihy. A z toho jedna z nich byla obzvláště pecková! Někdo už jistě tuší...samozřejmě Šantaram. Pojďme na to :-)




Dívka ve vlaku
Co k této knize ještě dodat? No, snad jen to, že chápu rozpolcenost čtenářů. Tahle kniha asi vážně nebude pro každého, jak tak sleduji. Každopádně i přes její občas vleklý děj, mě se kniha líbila a fakt mě zaujala. Nerada a zmiňuji to i v recenzi, ji přirovnávám ke Zmizelé, ale pouze formou a stylem podání. V ničem jiném! Přečtěte si recenzi a uvidíte :-).
Recenze ZDE.
Hodnocení: 4/5



Zapletený
Jejda, jejda, tak na tuhle červenou zvrhlici vzpomínám rádá ;-). Tahle kniha, je jednou z mála, která opravdu stojí za přečtení, protože se u ní opravdu pobavíte. Není to tuctovka! Takže, kdo má tyhle knihy rád, ať po ní okamžitě sáhne.
Recenze ZDE.
Hodnocení: 4/5


Když zraje tráva
Moje první zkušenost s původní českou detektivkou. Nebylo to špatné, ale! Prostě to není to pravé ořechové, co by mě přivádělo k varu :-).
Recenze ZDE.
Hodnocení: 3/5


Šantaram
Tak tohle je opravdu kousek....nádherná kniha. Já opravdu nevím, co víc k ní dodávat. Prostě si ji přečtěte. Uvidíte sami, co s vámi udělá:-).
Recenze ZDE.
Hodnocení: 5/5

3 komentáře:

  1. Nad Dívkou ve vlaku pořád přemýšlím... i když je mi jasné, že si ji nakonec stejně koupím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu Šárko, ale abych pravdu řekla, tak se bojím, že z ní budeš mít stejné pocity jako ze Zmizelé. Tak nějak už jsem přičuchla ke tvému stylu ;-). Ale kdo ví, třeba se ti bude líbit. Ale myslím, že tě to bude trochu nudit a bude ti trvat než se začteš. Já to taky tak chvilkama měla, budeme to mít v tomhle podobné :-). Nespěchej, až to přijde, tak to přijde :-)

      Vymazat
    2. Jo a vlastně, povedlo se mi si ji předobjednat a zapomněla jsem na to,když jsem si ji kupovala. Takže mi dnes přijde znovu...takže bude soutěž... ;-). Třeba se ti poštěstí ;-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[