Vánoční štěstíčko...

22.12.15
Zdravím Vás přátelé v tomto před vánočním čase,
musím se trošku pochlubit. Navštívila mě totiž štěstěna :-).
Na poslední chvíli jsem se zúčastnila soutěže na FCB - Severské krimi soutěže o audio knihu Jo Nesbo - Syn. Samozřejmě člověk doufá, ale moc nevěří. Takže radost je pak o to větší, když svoje jméno naleznete mezi třemi vybranými vítězi. Nesbo je můj velký oblíbenec, v knižní podobě už Syna mám, ale ještě jsem jej nečetla. V tomto případě dám asi přednost právě audiu. Poslouchali jste už ukázku knihy? Ten charismatický hlas??? Myslím, že to bude pecka! Audio pro FCB stránku Severské krimi věnovalo nakladatelství OneHotBook.
Ukázku si můžete poslechnout ZDE.























Další štěstíčko se na mě usmálo u nakladatelství CooBoo.
Konkrétně v jejich adventním kalendáři. Což mi přišlo opravdu nápadité. Každý den se vám otevře jedno okénko a pokud chcete knihu někomu darovat, musíte CooBoo přesvědčit dopisem, proč by právě váš dopis měli vybrat. Fakt super! Maličko mě mrzí, že k dárku ještě nepřidávají obdarovanému i ten dopis. Věřím, že by potěšil. 
Knihu, kterou jsem si v kalendáři vybrala jsem věnovala svojí velmi dobré kamarádce. Opět jsem moc nevěřila, že se to povede, ale jak vidíte, povedlo se. A já z toho měla velkou radost, vlastně nejen já, ale i kamarádka. :-*
Upřímnost nade vše...vyplatilo se. Můj dopis byl velmi upřimný a osobní, což zřejmě zapůsobilo i při výběru. Opravdu jen škoda, že dopis nebyl součástí...
Kamarádka a ani já, jsme netušily, že se to povede, takže jsme balíček ani nečekaly.
Proto mám výhru vyfocenou rozbalenou. Nečekaný balíček byl totiž rozbalen hned na poště a mě pak přišla jen sms: Díky a ty víš za co :-*.
No, nevěděla jsem, až když mi Evča napsala, že jde právě z pošty...pak mi to došlo:-).
Za obě výhry velké DÍKY!

1 komentář:

  1. Gratuluji k výhře i ke CooBoo štěstí. Taky se nám zadařilo a Natálce přišla Divergence, což byla velká radost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[