RECENZE: Rosemary Beach (III.) - Forever Too Far

"Další sladké pokračování úspěšné série Rosemary Beach."

• orig. název: Forever Too Far
  • autor: Abbi Glines
  • žánra: Literatura světová - Romány pro ženy
  • počet stran: 292
  • nakladatelství: vyjde u YOLI (ještě nevyšlo)
     Rush jí slíbil navždy...ale sliby se můžou rušit. Rozpolcený mezi láskou pro svou rodinu a pro Blaire musí Rush najít způsob, jak zachránit jedno, aniž by ztratil druhé. Na konci je jenom jedno důležité. A nechat něco jít nebude lehké. Blaire věřila ve svou pohádku...ale nikdo nemůže žít ve fantazii. Její láska pro Rushe a touha mít rodinu jí drží ve víře, že dokáže najít cestu, jak vše vyřešit. Dokud není nucena učinit správné rozhodnutí pro ni i její dítě. I když ji to láme srdce.
     Dokážou najít společnou budoucnost, kterou si oba přejí, anebo je to už prostě pryč...příliš daleko?

Přiznávám, že toto je pro mě nepopiratelně nejlepší romantická série, kterou jsem kdy četla. Po kratší odmlce jsou moji oblíbení knižní hrdinové zpět. Rush a Blaier. Ona nevinný anděl, on sexy bastard s ďáblem v těle.
Zdroj

Jsme zpátky v Rosemary Beach...už po třetí. Rush s Blaier společně zvládli vypjatou rodinnou situaci a našli k sobě opět cestu. Což je vzhledem k očekávanému přírůstku jedině dobře. Když píšu, že zvládli rodinnou vypjatou situaci, tak mě berte s rezervou, vy co víte, jak otravná a zlá dokázala být Rushova sestra Nan, jistě chápete, že po její nehodě z minulého dílu, došlo pouze k dočasnému útlumu a chvilkovému klidu. Georgiana (Rushova matka) se kamsi vytratila, zřejmě užívat si svého divokého života, Nan se dozvěděla, že jejím otcem je Kiro a nikoli Abe (Blaiřin otec), ale ani přesto k Blaire nezměnila svůj přístup a stále ji hluboce nenávidí. Vždycky si najde nějakou záminku, to ona umí.
     Blaire je přibližně ve 20tt a s Rushem si užívá nádherné chvílé, řekněmě, že sexuální apetit jim nechybí ani v tomto díle:-). V Rosemary Beach je nádherně a nic jim tam nechybí, společně plánují svatbu a těší se na narození syna. Jenže je jasné, že se to neobejde bez komplikací a dalších rodinných lapálií. Nan se totiž bezmezně snaží získat něčí lásku a to za jakoukoli cenu, snaží se najít cestu ke svému pravému otci, jenže slovo "snaží" není zase až tak správné, v jejím podání ze snahy vyplývá ďábelská posedlost někoho vlastnit a docílit toho, aby ji dotyčný bezmezně miloval. Sama k tomu ovšem nezavdá žádnou milou příčinu. Je jedovatá, zlá, uštěpačná a povrchní...nic nového. O to horší je pro ni pak zjištění, že Kiro má ještě jednu dceru Harlow, o kterou jeví zájem a o kterou se "rádoby" stará. Jenže Kiro je rocková hvězda a rád si užívá, nepotřebuje vedle sebe někoho jako je Nan, přináší akorát starosti. Není jako Harlow, která je ve stručnosti - stejný anděl jako Blaire. Vychovávala ji totiž její babička a z Kira nemá ani za mák. To Nan nemůže přenest přes srdce, je zahořklá, vyhrožuje, je ublížená, protože ji "nikdo" nemá rád.
     Proto Rush s Blaire odjíždí do NY, aby se pokusil rodinou atmosféru uklidnit a pomoct Nan najít správnou cestu ke sblížení s jejím otce a vlastně celou rodinou. Musí vám být jasné, že to nebude nic lehkého a dny strávené tam, jsou pro oba peklem, hlavně pro B. Rush je Nan stále po ruce, kdykoli si zafňuká a tolerantní B. ho samozřejmě podporuje. Jenže pak se stane něco, co Rushe donutí nad celou touhle situací popřemýšlet a uvědomit si, co je pro něj důležitější. Pokud ovšem nebude už příliš pozdě.
Zdroj

Tenhle díl je tak sladký, možná místy až přeslazený, jako cukrová vata. Ale víte co? Vůbec mi to nevadilo. Je pravda, že Rush je k Blaire v jejím těhotenství tak ochranitelský, až vám to občas leze krkem. Jenže pak si uvědomíte, že tohle je prostě láska. To co pro Blaire v den jejich svatby udělal, mě naprosto ohromilo a ohromilo by to každou ženu. Oni jsou pro sebe prostě stvořeni. Abbi mě opět prostě dostala. A i přesto, že tento příběh může někomu přijít tuctový a bez hlubšího smyslu, pro mě to tak není a nebude. Mě to neuvěřitelně baví a líbí se mi, jak je příběh utvořen tak, že má stále z čeho čerpat. Může sice šťastně uzavřít příběh R. a B., ale na dalších stránkách otevřít nový s jinými postavami. A vzhledem k informacím z Goodreads, tomu tak opravdu bude. Vyhledala jsem neuvěřitelných 14 dílů této série. Mě nezbývá nic jiného než jen doufat, že se ty ostatní vydají i u nás a že se série v nějakém bodě prostě neutne. To by mě mrzelo. Zvykla jsem si na autorčin styl psaní a jak už jsem psala v předchozích recenzích, dle mého názoru je Abbi nejlepší v tomto žánru! Na tento díl si ale musíte ještě nějaký ten měsíc počkat, nebo si jej přečtěte v originálu.:-)
Pokud máte o knihu zájem, tak portál srovnavame.cz vám vyhledá tu nejlepší cenovou nabídku!