UNBOXING 05/2016_2

12.5.16
Krásný čtvrteční podvečer,
     mám tu pro vás další květnovou rozbalovačku. Opět jde o recenzní výtisk od nakladatelství Omega. Jde o knihu, která mi opravdu udělala nesmírnou radost, chtěla jsem si ji totiž koupit. Jde možná o dost kontroverzní téma, ale mě to prostě zajímá. Už jsem měla možnost se trošičku do knihy začíst a je mi jasné, že toto je u mě trefa do černého. Pojďme se tedy podívat co balíček ukrýval :-)








Mladý Mesiáš
     Svatou zemí zmítají nepokoje a sedmiletý Ježíš s rodinou opouští Egypt a vydává se na nebezpečnou cestu domů do Jeruzaléma. Během cesty chlapec přemýšlí o záhadách, které obklopily jeho narození. Román Anny Riceové, vycházející z evangelií a Nového zákona, je brilantně napsaný. Spojuje hlasy přítomnosti a Ježíšova slova, pomocí nichž se Ježíš snaží pochopit svůj neobyčejný život a vypráví svůj příběh.

V březnu 2016 přichází do kin stejnojmenný film. Jednu z hlavních rolí si zahraje známý herec Sean Bean ( Game of Thrones, Pán prstenů ..)

Nádherná obálka i celá kniha, opravdu se těším až se pořádně začtu. Četl už třeba někdo?

7 komentářů:

  1. Jdu si pro ni zítra k Dobrovskému. Tak už jsem taky zvědavá :) Přeji příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se ti Míšo pěkně čte :-) Budu se těšit na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Grafické zpracování je nádherné :) Ať se ti knížka líbí, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :) Budu se těšit na Tvoje dojmy, přeju příjemné čtení a hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[