Ukázka: čtení z knihy Přítelkyně smrti

9.7.16
Krásný večer,
     slíbila jsem vám malou ukázku z knihy Přítelkyně smrti. Dopředu se omlouvám za kvalitu videa, byl to pro mě nadlidský úkol. Třeba se u toho pobavíte stejně jako já :-D. A pokud se tu najde někdo zkušenější, budu ráda za jakoukoli radu, jak natáčet nebo stříhat. Prostě jak tomu dát nějakou formu.
     Tak...jdu s kůží na trh, bavte se :-)
Recenze knihy ZDE.

5 komentářů:

  1. Míšo, musím říct, že v tvém podání se mi to moc líbí. Máš asi pravdu, že u této knihy bude asi dost velký rozdíl mezi psaným textem a třeba poté audioverzí. Ještě budu nad knihou přemýšlet. A jsi skvělá, já bych se před kameru neodvážila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to bylo taky šílený :-D. Musím si udělat nějaký koutek a prostudovat tu kameru, aby se to nesekalo. A taky jak se pak stříhá, ale byla to fuška, to psaní mi jde snáz :-)

      Vymazat
    2. Já o nahrávání nevím vůbec nic, takže pro mě opravdu jen to psaní. Ale moc pěkně se mi tě poslouchalo :)

      Vymazat
  2. Po shlédnutí videa bych asi byla spíše pro audioknihu. Ale když to nevyzkouším, tak nebudu vědět, jestli by mi ty úsečné věty tolik vadily nebo ne. :-)
    Ale klobouk dolů za video, jsi dobrá ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[