🔝 KNIŽNÍ TIP č. 6 🔝

8.2.17

Zdravím!

     je středa dalšího nového týdne, týdne s číslem 6. Pro tento týden jsem váhala, jestli vybrat nějakou novinku nebo osvědčenou klasiku. Nakonec jsem to vzala opět podle sebe. Vybrat totiž z takového množství knih není vůbec lehké a já vám ty tipy budu servírovat na základě svého vlastního pocitu a chtíče. Něco podobného už jsme tu měli, možná vás toto téma nezajímá, ale já bych se ho zase tolik nebála, přeci jen, pokud je dané téma vloženo do románu, je to jiné. Kniha byla předlohou stejnojmennému filmu, kde si zahrály hvězdy jako Jennifer Garner a Queen Latifah. Já jsem si už film sehnala, ale nechci si ho pouštět dříve než si přečtu knihu. Někde jsem už zaznamenala názor, že kniha vám zlomí srdce. Nu, uvidíme tedy. Každopádně námět má hluboký a silný, tedy podle mého!

📖 TIP pro 6. týden 📖


Anotace

Dojemný, skutečný příběh devítileté nemocné Annabel z Texasu poutavě líčí její nebezpečnou nehodu, cestu do nebe a záhadné zmizení příznaků vážné chronické choroby.
Annabel Beamová kvůli vzácné a nevyléčitelné poruše trávicího traktu, která jí od pěti let bránila vést život normálního zdravého dítěte, strávila většinu dětství po nemocnicích a ordinacích specializovaných lékařů. Jednoho zimního dne, když jí bylo natolik dobře, že si mohla hrát venku se svými sestrami, spadla z výšky deseti metrů do starého dutého stromu. Pád mohl skončit smrtí nebo ochrnutím, ona však nepochopitelně vyvázla bez jediného škrábnutí, a navíc se navzdory všem vědeckým prognózám z chronické choroby vyléčila…
Tato knížka změní váš pohled na svět kolem nás, posílí vaši víru v Boha a život po životě.

Info o knize:

Nakladatel: Noxi
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2016/04
Počet stran: 208
Vazba: Pevná
Formát, hmotnost: 125 × 200 mm, 224 g

O autorovi:

Christy Wilson Beam se narodila a vyrostla v Abilene ve státě Texas. Vystudovala Hardin Simmons University. Je šťastně vdaná a se svým manželem Kevinem vychovává tři děti. Christy se svou rodinou žije blízko Burlesonu v Texasu, kde jsou členy Alsbury Baptist Church.
(zdroj: http://www.christybeam.com/author/)

Co dodat:

  • nevím proč, ale mě knihy s tímto tématem hodně lákají
  • podle knihy byl natočen film s minimálně jednou hvězdou Hollywoodu
  • opět téma blízké dětem, takže pro matku to musí být silný příběh
  • kniha je podle mého nejvhodnější pro ženu, která ji zřejmě ocení více než muž, jelikož jsme k danému tématu chápavější a vnímavější
  • nevím, co ještě bych dodala, kniha má tolik kladných ohlasů, že nejde nevěřit tomu, že by byla špatná
  • musíme se ovšem připravit na silně emoční příběh, takže to bude asi pro otrlejší nátury, myslím, že i já budu mít příběhem problém, ale i tak mě nesmírně láká
  • hodnocení k dnešnímu dni na DK - 86%
  • hodnocení na goodreads.com - 4,15 - což není vůbec málo!

Knižní trailer:

Pokud jsem vás nenalákala na knihu, tak mrkněte aspoň na filmovou upoutávku, třeba vás zaujme aspoň film. Chce se mi brečet už jen u té ukázky...


Tak co vy na to? Nevím jak vy, ale já jsem podlehla...

4 komentáře:

  1. No pááááni :-o to ale musím taky rychle mít, proč o ní vůbec nevím? :-) I film bude úžasný <3 Díky Míšo za tip <3 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO, mě to povídej, taky nechápu, jak mi mohla uniknout :-D Mě přijde dnes, takže asi změním únorového domácího hráče za tuto knihu :-D

      Vymazat
  2. O knize jsem neslyšela, ale vypadá to, že stojí za to. Určitě se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[