ROZBALOVAČKA 02/2017_5

20.2.17

Hezké pondělí všem!

     V pátek mi přišel balíček a jako již tradičně, byla jsem líná hned sepsat článek. A abych pravdu řekla, tech rozbalovaček už je nějak moc, takže prodleva vůbec nevadí. Knihu v balíčku jsem čekala, není to žádné překvapení. Ale myslela jsem, že dorazí až tak na konci tohoto týdne a hlavně jsme měli dostat echo o tom, že se kniha odesílá. No nic...nevadí. Hlavně, že je doma 😃. Tak jdeme na to.

     Představuji vám nový recenzní výtisk od nakladatelství Omega. Když Omega vyhlásila konkurz na recenzování této knihy, přiznám se, váhala jsem. Ale nakonec jsem si řekla, tohle by mohlo být zajímavé! Poslední dobou nakladatelství Omega dost perlí a vydává zajímavé knihy. Do knížky jsem se o víkendu už i začetla, zatím dobré, ale jsem teprve na str. 40. Jde o fantasy a já už si teď říkám, sakra, jak já na tohle napíši recenzi. Trošku se obávám komplikovanosti tohoto knižního světa. Nebudu vás dál napínat....

No tak nic....právě přišla pošťačka 😁. Ups... Takže, ještě jeden recenzáček tu máme a to od Mladé fronty, ale tentokrát to bylo překvápko i pro mě, páč v balíčku byla jiná kniha, než jsem chtěla, ale i tak vypadá lákavě.

Takže už fakt jdeme na to!!!

Recenzní výtisk - nakladatelství Omega







Anotace:

Trilogie Neviditelná knihovna – kniha první.
Pro fanoušky Bena Aaronovitche je tu román z pera britské autorky Genevieve Cogman. Příběh pokračuje v knihách THE MASKED CITY a THE BURNING PAGE, na které se také můžete těšit.
Sbírání knih může být někdy nebezpečné... Skutečností je, že pravda může být mnohem podivnější než fikce... Irene je profesionální špionka záhadné knihovny, stínové organizace, která sbírá důležitá beletristická díla ze všech časových období. Nyní byla ona a její tajemný asistent Kai vysláni do Londýna. Jejich mise: získání zvláště nebezpečné knihy. Problém: v době, kdy dorazí, je už kniha ukradena. Různé frakce londýnského podsvětí jsou připraveny bojovat na život a na smrt, aby tuto knihu získaly dříve než Irene a kai. Dalším problémem je, že zákony přírody v tomto světě jaksi neplatí. Londýn je plný nadpřirozených bytostí a kouzelníků. A aby toho nebylo málo: Kai něco skrývá – tajemství, které by mohlo zničit celou naši realitu. Irene je chycena v záhadné síti smrtelného nebezpečí, protichůdných vodítek a zlověstných tajných společenství. A neúspěch není řešením, protože v sázce není jen Irenina pověst, ale povaha reality sama. 
Knížku už mám rozečtenou a vypadá zatím hodně zajímavě, ta tématika knihovny a byla opravdu lákavá. Zatím mám tedy strach, abych se neztratila v jednotlivých částech (frakcích), ale doufám, že to bude ok.

Recenzní výtisk - Mladá fronta





Anotace:

Románek máčený v čokoládě.
Svobodné mamince Claire je něco přes dvacet, a aby si vydělala na rozjetí vlastního podniku a svému hubatému, přesto neuvěřitelně rozkošnému (když spí) dítěti zařídila lepší život, pomáhá své nejlepší kamarádce prodávat erotické pomůcky.
Když se v baru v jejím rodném městě objeví Carter, s nímž kdysi strávila noc, která navždycky změnila její život, a nepamatuje si z ní nic než jedinečnou čokoládovou vůni, Claire se postará o to, aby na ni tentokrát nezapomněl.
Carterův šok z toho, že má čtyřletého syna, je sice velký, stejně jako Claiřin strach, že Carter kvůli jejím striím a téměř nulovým postelovým zkušenostem vezme nohy na ramena, přesto se oba pokusí udělat vše proto, aby dosáhli šťastného konce.
Varování: obsahuje barvité líčení postelových radovánek, spoustu expresivních slov a tolik sarkasmu, že by porazil i koně.

Měla jsem sice zamluvenou jinou knihu, ale zřejmě došlo k nějakému informačnímu šumu nebo prostě potřebovali zrecenzovat právě tuto knihu. Nevadí. Byla jsem z knihy celkem nadšená, do té doby, než jsem teď kopírovala anotaci z DK a všimla si hodnocení a dvou komentářů... Nebudu lhát, nic moc. Tak ale nebudu házet flintu do žita.  

Ještě vám dnes asi nachystám týdenní shrnutí, pak bych měla napsat recenzi na Grišu a Boj se tmy... ale dnes nemám buňku, tak asi zítra.
Mějte se báječně...

18 komentářů:

  1. Tak bohužel zase ani jeden z přírůstků mě nezaujal, nicméně musím uznat, že Neviditelná knihovna má fakt krásnou obálku. Snad se ti obě knihy budou líbit :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obálka je opravdu moc hezká a nevadí. Jednou se určitě trefím ;-)

      Vymazat
  2. Neviditelna knihovna ma nadhernou obalku :-O

    OdpovědětVymazat
  3. Taky čekám na neviditelnou knihovnu, doufám tedy, že jako nováček ve světě fantasy nebudu moc zmatená :-D
    Ať se knihy líbí, budu se těšit na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, tak zatím se držím, ale problémy tedy mám. Vůbec nevím, jak napíši recenzi, když nevím, jestli to dobře chápu :-D

      Vymazat
  4. Neviditelná knihovna mě celkem zaujala, když jsem naposledy byla v knihkupectví a přemýšlela, jestli si ji nepořídit, musíš dát vědět co nejdříve, jestli za to stojí. Já si totiž nakonec koupila eknihy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji rozečtenou, zatím statečně bojuji, mám trošku strach, abych to dobře pochopila :-)

      Vymazat
  5. Neviditelnou knihovnu jsem chtěla taky, ale neusmálo se na mě štěstí :-)
    Těším se na recenze, ať se knížky líbí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, usměje se příště. Já se s ní zatím statečně peru.

      Vymazat
  6. Také jsem přemýšlela, jestli se mám na ten konkurz na Neviditelnou knihovnu přihlásit, ale nakonec jsem do toho nešla - raději :) Jsem zvědavá na recenzi :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ní taky zvědavá, protože zatím nevím, jestli to dobře chápu :-D

      Vymazat
  7. Zajímavé novinky, asi tedy nic pro mě, ale Tobě přeji, ať se líbí :) A přidávám se ke komentářům týkajícím se obálky Neviditelné knihovny, je fakt skvělá. Užij si čtení, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska jsem si i já vyzvedávala Neviditelnou knihovnu a ta obálka je naživo ještě hezčí. Už se těším, až se začtu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak výjimečně mi nepřibude kniha na seznam, ale přeji, ať se líbí, Míšo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[