📚 MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ - ÚNOR 2017 📚

6.3.17

Opět vás dnes zdravím,

     do tohoto článku se vyloženě nutím a důvod je jednoduchý, je toho totiž strašně moc. Tempo, které jsem nabrala už v lednu jsem hravě udržela i v únoru a to byl měsíc kratší. Teď, když se na to podívám, tak jen valím oči. Ale berte to tak, že mám opravdu hromadu času číst a také štěstí na skvělé knihy, od kterých se nemůžu odtrhnout. V únoru jsem přečetla 10 knih. Neptejte se mě jak to dělám, všichni víme, že to je opravdu o čase a ten já prostě měla i v únoru. V minulém měsíci jsem se i dost rozšoupla v nakupování a přišla mi fůra pěkných recenzáků. 25 přírůstků...mazec, já vím. Dokupuji si knihy do sérií a také knihy, které jsem si jednoduše přála a chtěla.
No, dost už tlachání. Pojďme na to, smrsknu to do fotek a pokusím se to zestručnit.

Suma sumárum:

  • 10 přečtených knih
  • 25 knižních přírůstků ( 8 recenzních výtisků a 17 nakoupených knih)
  • celkem přečteno 4185 stránek

Přečtené knihy:

Knihy jdou přesně popořadě tak, jak jsem je četla. Pohřbení byl recenzním e-bookem od Mystery Press a stel se slušným únorovým startérem. Poté následoval druhý díl Fejsbukové matky od Omegy a Bratr od eReading.cz. Krátce před Valentýnem jsem se pustila do Milostných dopisů, které mne doslova okouzlily a poté pokračovala druhým dílem romantické série Eclipse Bay - Úsvit

Zázraky z nebe byly mým únorovým domácím hráčem a jejich přečtení ve mě zanechalo hluboký otisk. Grišou jsem se opět vrátila do kouzelného světa fantasy, doslova mě nadchla, opravdu parádní čtení. Další na řadě byl druhý díl série od Becky Masterman - Boj se tmy, ze které se překvapivě vyklubala velmi zajímavá krimi. A nakonec dvě novinky od Omegy - Neviditelná knihovna a Vysoká hra

Přírůstky:




! Čtenářské překvapení !
Vybírám proto, že kniha se ze začátku jevila jako velmi slabá, ale pak se parádně rozjela, už jsem tomu ani nevěřila, že se tak stane.

! Čtenářské zklamání !
Kniha se mi sice líbila, ale nebylo to co jsem čekala. Měla veliký potenciál, který ovšem přišel vniveč.

! Nejhorší kniha !
Tentokrát nevyberu žádnou.

! Nejlepší kniha !
Netřeba nic dodávat, tohle mě prostě zasáhlo, jak nejvíce mohlo!
Takový byl můj únor, vím, je toho moc. 
Ale každý z nás se občas rozvášní.
Mějte pěkný den!

27 komentářů:

  1. Krásné knížky Míšo :-) Zázraky z nebe už dočítám a nemůžu jinak, než souhlasit :-) Pak se hned vrhnu na filmík a pak mě čeká recenzáček od Dobrovského Láska v Římě :-) Takže knihám zdar :-))) Krásný březen, Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veru. Mám radost, že se ti knížka taky tolik líbí. :-)
      Užívej knih a i tobě skvělý březen.:-)

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky a jak říkám pořád, obdivuji tvoji rychlost čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není co obdivovat. Díky knížkám zase třeba nemám chlapa, zatím mi za to ale ten čas strávený s knihami stojí. :-D

      Vymazat
  3. Já jsem se tento měsíc s novými knihami taky docela překonala, krásných deset do mé knihovny, ale co se samotného čtení týče, tak jen pět knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, ze jsou to pěkné knihy, na ničem jiném nezáleží ;-)

      Vymazat
  4. Knihovna tě zklamala? To je škoda. Já ji mám rozečtenou a za chvilku budu končit a zatím mě baví. Jinak moc pěkné shrnutí měsíce. Já doufám, že v březnu budu mít více času na čtení, únor v tomto zrovna nezazářil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona mě bavila to jo, ale opravdu jsem čekala něco lepšího. Podle mě to bylo přeplácané.
      Pěkný březen, Kačko. :-)

      Vymazat
  5. Nádherné knihy :) Obdivuji tě za přečtení deseti kousků, já se nikdy přes víc něž sedm nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až začne pořádně teplo, tak zpomalim. To je jistá věc. :-D

      Vymazat
  6. Na základě tvé recenze jsem si pořídila Fontáu k recenzi od readingu a jsem na to ZVĚAVVÁ. Jak dočtu Tiché dívky, jdu do ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na Tiché dívky, pak mrknu, lákají mě. A ať se ti líbí Fontána :-)

      Vymazat
  7. Parádní čtenářské skóre i výběr knih :) Určitě se chystám na Neviditelnou knihovnu a doufám, že nezklame :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona nezklame, ale tak nějak jsem doufala, že bude plně využita ta podstata toho příběhu... no, uvidíš sama, jak to na tebe bude působit.
      Jinka díky, výběr knih je opravdu taková směska všeho možného :-D

      Vymazat
  8. Paráda paráda paráda. Sledovala jsem Tě v průběhu, ale vidět to všechno pohromadě je vždy skvělé. Přeji, ať se vydaří i březen! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to více nerozváděla, protože podrobněji je to vždy v týdenním shrnutí a fakt se mi do toho článku ani nechtělo, čím víc toho je, tím hůře se ten článek dělá. :-D
      I tobě hezký březen :)

      Vymazat
  9. Parádní skóre a moc hezké knihy, na některé znich mám také zálusk.Není cesty zpět jsem četla a věřím , že se ti bude líbit, tak jako mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mi ještě chybí k přečtení, ale věřím, že bude super :-)

      Vymazat
  10. Moc pekne skore, Miso. A ty prirustky... Aaaach. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Sabčo. Teď je hromada času na čtení, je třeba toho využít než začne krásné počasí, to pak zvolním. :)
      V přírůstcích jsem se tentokrát vyřádila, je tam od všeho něco. Ale taky už budu teď brzdit :-)

      Vymazat
  11. Moc pěkné shrnutí a skvělé čtecí skóre. Ty prostě jedeš, Míšo :) A přírůstky taky parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já dojedu :-D, já vím, že to někomu přijde divné, ale já mám opravdu teď čas :-)

      Vymazat
  12. Páááni! :D To jsou tedy obrovská čísla! :D Ať se takhle krásně daří i v březnu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[