ŤUK, ŤUK, ŤUK. Kdo je tam? HUMBOOK!!!

21.8.17
Krásný pondělní den, knižní nadšenci!
     Už máte v kalendáři poznamenané datum 7.10.? Ne? Pak je nejvyšší čas to napravit! Pro vás, bláhové nezna"booky", malá připomínka. 7.10. 2017 se otevřou brány MeetFactory v Praze na Smíchově nejvíc nejlepšímu young adult festivalu - vypukne HUMBOOK!
     A možná je právě teď ten pravý čas neponechat nic náhodě o obstarat si lístky včas a hlavně za výhodnou cenu! Protože právě dnešním dnem se otevřely brány portálu TicketStream.cz a vy si tak můžete vaši vstupenku s předstihem zakoupit, máte na výběr ze dvou možností, je jen na vás, pro jakou vstupenku se rozhodnete, jestli pro klasickou nebo pro tu, co v sobě bude ukrývat i nějaký ten dáreček a bonus navíc! A to vám povím, to se vyplatí!


Ale co když ještě stále váháte a nejste si jistí? Pak je třeba vás ještě maličko nakopnout a čím jiným, než samotným programem a hlavně! Literárními osobnostmi, které se letošního HUMBOOKU budou účastnit. Věřte mi, budete nadšení stejně jako já!

Malá ochutnávka, ještě dřív, než vám díru do hlavy vymluvím já!

Opět můžete mít na výběr, buď se projdete PĚŠKY MEZI BUDHISTY A KOMUNISTY nebo budete otevření možnostem a budete naslouchat ŠEPOTÁNÍ a necháte se nést na vlnách knižní touhy.
Nebude to snadné, bude to pro vás velká ZKOUŠKA odvahy a sebezapření. Možná svoje peněženky i sami sebe budete muset držet na uzdě, ale vždyť STAČÍ JEN CHTÍT!
VŠEM KLUKŮM, KTERÉ JSEM MILOVALA můžu dát toho dne navždy "pápá", protože já tam prostě budu a nic mě nezastaví.
Těším se, až do ruky vezmu první knihu, kterou na HUMBOOKU uvidím, jak jí rozevřu a spatřím tu fůru stránek vedle sebe jako MYCELIUM
Já 7.10. rozhodně naskočím do tramvaje a rozhodně mě neodveze nikam, ale někam a nezastaví mě ani KAZIMĚSTI!

Jsem padlá na hlavu? Možná, ale pozorný čtenář ví, co tím chtěla Míša říci!😁
Pořád nic? Pořád se nechytáte?
Ale no tak!
Pomohou vám ta zvučná jména jako je třeba Joelle Charbonneau, Ladislav Zibura, Martin Bečan, Anita G. Howard, Vilma Kadlečková a Jenny Han?
BINGO!


TAKŽE, naplňte svoje batohy knihami těchto autorů a přijďte si třeba pro podpis nebo jen na čumendu.
Poznejte tyto skvělé spisovatele osobně.
Já osobně se asi nejvíce těším na Joelle a přinesu si její knihu Stačí jen chtít - prostě NEED!

Co se programu týká, máte se nač těšit.
Celý den budeme spamovat instagram i facebook, ať z nás mají ostatní radost.
Můžeme navštívit HUMBOOK dílničky, fotokoutek, autogramiádu zahraničních autorek 
a další super akcičky, které budou rozesety ve všech místnostech MeeFactory.

Nesmím také opomenout akci týkající se výročí Harryho Pottera, která bude probíhat v místnosti č. 1 od 14:45 až 16:15 - na tu se obzvlášť těším!

Chcete vědět, co všechno předchází tomu, než se k vám dostane kniha ve své finální podobě?
Pak je pro vás jako dělaný program - Jak se dělá kniha 
(11:00 - 12:00; 16:30 - 17:30 - místnost č. 1)

Lidičky zlatý je toho prostě moc, každý si tam jistě přijde na své a už jsem vám říkala, že tam budou knihy? Spousta knih?
No, tak to pardon, těch tam budou mraky!
😆
A to jsem ani nezmínila tu Afterparty, která bude na závěr!
Malé shrnutí v obrázcích:






CHCEŠ ODEBÍRAT NOVINKY HUMBOOK?
     Těším se jako malá, to si nedovedete představit. I přesto, že už jsem velmi dlouho mimo věkovou kategorii young adult literatury, tak jsem pro ni našla ve svém srdci místečko. Je to skvělé čtení, výborná odreagovačka a hlavně, v této literární kategorii se poslední dobou objevují samí skvělí spisovatelé. Kde strávit báječný den lépe než tam, kde jsou báječní lidé milující knihy? Přijďte na HUMBOOK, ráda vás tam uvidím a ráda se s vámi osobně setkám. Stejně jako na SK budu mít i na HUMBOOKU svoji bloggerskou jmenovku, takže mě neváhejte kdykoli oslovit. Bude mi potěšením. Určitě zbude i čas na nějaké to tlachání o knihách, klidně se můžete i přidat (ke mě a mé bloggerské kolegyňce Soně z blogu Čtení pro radost) a můžeme si tento knižní festival projít společně. 

A teď ještě na závěr to nejdůležitější! Lístky! Využij včasné koupě a budeš mít vstupenku se slevou. A úplně nejlepší bude, když se rozšoupneš a koupíš si VIP vstupenku se spoustou knihomolských nutností včetně tašky HUMBOOK - joooo, bude v ní kniha. Málem bych na ni zapomněla 😂. 
Všude budou totiž knihy, přemýšlím s jakou krosnou pojedu tentokrát!


Těším se! Takže v říjnu hurá na HUMBOOK!

7 komentářů:

  1. To je lákačka na Humbook :)Letos jsem poprvé byla na Světě knihy a mco se mi tam líbilo :) Chtěla jsem jet i na Humbook, ale protože autogramiády mě moc nelákají a celý ten výlet (vstupenka a vlak) by mě vyšel dost draze, ještě si to rozmyslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, i pro mě tu bude výlet za všechny prach :-D. Ale věřím, že nebudu litovat, však jsou to letos jen dvě akce. SK a tohle, víc bych také nedala :-) Autogram bych chtěla jen od jedné autorky, zbytek dne si prostě užiji mezi knihami :-) Natěšenost veliká :-D

      Vymazat
  2. Já určitě nepojedu. Praha daleko, peněz málo a láká mě pouze jeden autor...

    OdpovědětVymazat
  3. až dnes nám vyšlo s kamarádkou ubytování,a le zjistili jsem že už nejsou lísty, proto se ptám jestli náhodou nevíš o někom kdo by nám prodal dva lístky. Cena dohodou.
    Moooooc děkuju!!!!!!
    Veronika Stará

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, zatím o nikom nevím, zkus to napsat na stránky Humbooku na FCB. Ale kdyby náhodou, tak napíšu :-)

      Vymazat
  4. Moc děkuju za radu,snad to vyjde!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[