SOUTĚŽ s Albatrosem o podepsanou sérii Oko za oko!!!

8.2.18

Zdravím vás, moji milí!

     mám pro vás další slibovanou soutěž. Díky Albatros Media, a.s., které mi do této soutěže poskytlo cenu - a to ne jen tak ledajakou, si můžete zasoutěžit o podepsanou sérii Oko za oko!!! Je tu snad někdo, kdo by jí pohrdal? Já tedy ne.  /pro anotaci klikni na obrázky/
Podmínky:
  • soutěž je pro mé stále čtenáře, bez urážky, je to jako taková odměna (ti co odebírají a sledují)
  • soutěž začíná 8.2.2018 a končí 15.2.2018
  • podmínkou je vyplnění soutěžního formuláře a zanechání kontaktního e-mailu
  • výhru bude odesílat Albatros Media, a.s.
  • za sdílení budu ráda, ale není to žádná podmínka
  • výherce bude vylosován pomocí random.org

Všem přeji hodně štěstí při losování a doufám, že se vám soutěž i následná výhra líbí.
Brzy si pro vás přichystám nějakou další...

3 komentáře:

  1. Normálně bych neodolala, knihy jsou totiž vážně čtivé. Ale mám je už doma, tak aspoň popřeji štěstí ostatním soutěžícím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za super soutěž. Od Jenny jsem četla pouze trilogii Všem klukům které jsem milovala a ta se mi hodně líbila. Tak vyzkouším štěstí:)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž. Od Janny si chci přečíst už tenhle měsíc první díl z trilogie Všem klukům, které jsem milovala, který mám také podepsaný od autorky.

    https://knihynejsouzlo.blogspot.cz/

    Tánička

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[