🔝 KNIŽNÍ TIP č. 9 🔝

1.3.17

Krásnou středu všem!

     Jsem tu opět s novým knižním TIPem pro tento týden. Dnes jsem vybrala knihu, která je v mé knihovničce už nějaký ten pátek. Stále jsem se k ní ještě nedostala a je mi to moc líto, protože mě láká stále stejně silně, jako když jsem ji tenkrát kupovala. Snad se vám dnešní tip bude líbit. A pokud už jste knihu někdo četl, pak budu ráda za ohlas.

📖 TIP pro 9. týden 📖


Anotace:

Před více než dvaceti lety beze stopy zmizela Claiřina a Lydiina dospívající sestra Julia. Pár let poté se obě ženy odcizily a od té doby spolu nepromluvily. Z Claire se stala oslnivá manželka atlantského milionáře. Lydia, svobodná matka, žije s bývalým vězněm a jen tak tak vydělává na živobytí. Ani jedna z nich se však dosud nevzpamatovala z kruté ztráty, která jim zlomila srdce. Tato zničující rána se opět otevírá, když dojde k vraždě Claiřina manžela.
Zmizení dospívající dívky a vražda muže ve středních letech, které dělí skoro čtvrt století. Co by je mohlo spojovat? Obě sestry opatrně uzavřou příměří a začínají pátrat v minulosti, aby zjistily pravdu. Odhalují přitom tajemství, která před dávnými lety zničila jejich rodinu… a nacházejí možnost vykoupení a odplaty tam, kde by je nejméně očekávaly.

„Karin Slaughter má nepřekonatelný cit pro detail a pravdivé vyjádření skutečnosti… Ráda si koupím každou její knihu.“ – Gillian Flynn

„Neohrožená spisovatelka. Jedna z nejsmělejších autorek thrillerů v dnešní době.“ – Tess Gerritsen

„Její postavy, zápletka a rytmus vyprávění nemají mezi autory thrillerů konkurenci.“ – Michael Connelly

Info o knize:

Nakladatel: HarperCollins Polska
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2015/11
Počet stran: 496
Vazba: Pevná

Co dodat:

  • knihu i autorku chválí samotná G. Flynn (Zmizelá), T. Gerritsen a M. Connelly - to už samo o sobě o něčem svědčí
  • anotace opravdu umí nalákat
  • K. Slaughter - americká spisovatelka, jejíž jméno zná snad každý
  • nikdy jsem od autorky ještě nic nečetla, ráda bych začala právě touto knihou, nejde totiž o sérii apod.
  • její knihy jsou prý temné, plné násilí, mrazivého napětí, forenzních detailů a psychologie - sakra, kdo by odolal???
Máte se spisovatelkou zkušenosti? Doporučíte mi ji?
A co říkáte na dnešní TIP?

4 komentáře:

  1. Tak tohle zní opravdu zajímavě! Vypadá to na další knihu, kterou si zařadím na se Wishlist :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už tenkrát mě ta anotace dostala a knihu mám rok v knihovně, jsem ostuda...

      Vymazat
  2. Tahle mě láká, už co vycházela. Ale prostě to nejde vše stíhat a přečíííííst :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[