🔝 KNIŽNÍ TIP č. 29 + 30 🔝

25.7.17

Pěkný den, moji milí čtenáři!

     Vítám vás u dalších knižních tipů, které mě nějakým způsobem oslovily. Jedna z knih je trošku staršího data vydání, ale rozhodně stojí za pozornost. Já ji zaznamenala už když vycházela, ale pak jsem na ni zapomněla, bohužel. Velká škoda! Včera jsem totiž dočetla druhý díl série a k mému velkému překvapení to byla parádní jízda. Rozhodně si pořídím i první díl.

     Další kniha je spíše taková jednoduchá oddechovka pro mladší čtenáře. Po velmi dobré zkušenosti s Papírovou princeznou a nakladatelstvím Baronet jsem se rozhodla, že dám šanci jejich další novince, která asi každého nijak neosloví, ale pro mě je to přesně to sousto, které občas potřebuji pro chvilky pohody, uvidíme co se z toho vyklube! Jste zvědaví? Tak se na ně pojďme mrknout.

📖 TIP pro 29. týden 📖


Anotace:

Mladý manželský pár se po několika letech vydává na společnou dovolenou. Když se jim ale na paty navěsí skupinka brutálních násilníků, promění se výlet do zimních hor v noční můru. Násilné činy v drsné severské krajině však nezůstanou utajeny.
Elisabeth Caspersenová, hlavní dědička celosvětově působícího dánského průmyslového impéria, nachází po nějaké době v trezoru svého otce dvd dokumentující krutou organizovanou honičku a popravu lidí. Takový materiál by mohl fatálně ohrozit prosperitu celé rodiny. Případ proto Elisabeth předá do rukou soukromého detektiva Michaela Sandera, který krok po kroku odhaluje složité vztahy válečných veteránů z Balkánu a Afghánistánu, kteří ze záliby honí a mučí lidi.
Při vyšetřování zločinu se jeho cesta zkříží s cestou kriminální komisařky Lene Jensenové, která odhaluje příčiny záhadné sebevraždy vojáka a zároveň se snaží odhalit a pomstít násilné zneužití své dcery. Ukazuje se, že spolu všechny události úzce souvisí. Michael Sander a Lene Jensenová, oba vlci samotáři, musí v pátrání po stopách zločinu pokračovat společně. Ale role honců a honěných se brzy otáčí. Kdo se stane další trofejí? Kdo jde vlastně po stopách komu? A kam až ty stopy vedou?

Info o knize:

Nakladatel: Kniha Zlín
Edice: FLEET
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2015/03
Počet stran: 420
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:

  • nakladatelství Kniha Zlín je zárukou dobré kvality příběhu
  • jde o první díl krimi série
  • včera jsem dočetla druhý díl - Odplata - takže mohu ocenit autorův skvělý vypravěčský styl
  • nikdo neumí podat drsný příběh tak jako seveřané
  • po přečtení odplaty se Steffen Jacobsen řadí mezi mé severské oblíbence
  • vypravěčským stylem je přirovnávám k velikánům severské krimi jako je : Jo Nesbo a J. A. Olsen
  • z vlastní zkušenosti mohu jedině doporučit (ač soudím podle druhého dílu)
  • čistokrevná severská krimi
  • určitě ji musím mít, potřebuji vědět co se stalo hlavní postavám právě v tomto dílu 

📖 TIP pro 30. týden 📖

Anotace:

Strhující debutový román z temného podsvětí Chicaga!
Pro Sofii to mělo být jen další léto v Cedar Hill, kde pracuje v rodinném bistru a vídá se s kamarádkou Millie. Jenže potom se do opuštěného sídla nastěhuje italská rodina s pěti přitažlivými bratry. Jednomu z nich Sofie nedokáže odolat – a varovných znamení si nevšímá. Proč má Nicoli pořád odřené klouby na rukou? Proč s sebou všude nosí vystřelovací nůž s vyřezávanou rukojetí? A proč jí jeho arogantní a nesnesitelný bratr Luca nechce dovolit, aby se s ním vídala? Brzy začnou tajemství rodiny vycházet na světlo a Sofie tak nedobrovolně odhalí i palčivou pravdu o vlastní rodině. Náhle se ocitá ve válce dvou dynastií a brzy si bude muset vybrat, zda dá přednost loajalitě, nebo lásce. A až se tak stane, nic nebude jako dřív – protože v tomhle temném světě je čest to jediné, co stojí mezi životem a smrtí.

Info o knize:

Nakladatel: Baronet
Série: Krev za krev (1.díl ze 3)
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/08
Počet stran: 320
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:

  • jde o třídílnou sérii
  • anotace slibuje příběh o lásce i napětí
  • vhodné pro mladší čtenáře, ale myslím si, že sedne i starším
  • hodnocení na goodreads.com k dnešnímu dni 4,04
  • kniha vychází 2.8.2017
  • myslím, že by se kniha hodila právě na léto
  • určitě půjde o klišoidní a nenáročné čtivo, ale i přesto mě to hodně láká
  • už mám předobjednáno u Baronetu, takže můžete očekávat po přečtení recenzi 
Tak, to jsou mé tipy pro minulý a tento týden. 
A vřele doporučuji mrknout se na toho Jacobsena, Odplata byla senzační a dnes nebo zítra na ni bude recenze!
Mějte se!

4 komentáře:

  1. Zajímá mě Trofej, mám ji na seznamu už delší dobu. A má skvělá hodnocení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky a teď jsem recenzovala ten druhý díl pro Albatros. Šárko, to bylo parádní, takže už žádné otálení a já si okamžitě objednávám i Trofej. Už tenkrát mě upoutala a pak jsem na ni zapomněla, ale teď. Teď už vím, že mi autor sedne a bude to síla!!!

      Vymazat
  2. Skvělé tipy :) docela mě zaujala Vendeta :) Snad to bude pěkná milá oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tento druh knih docela ráda. V žilách mi proudí severská krimi, ale občas prostě potřebuji něco lehčího a jednoduchého. Opravdu si u toho odpočinu a hlavně mě to baví... zvláštní:-D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[