🔝 KNIŽNÍ TIP č. 36 + 37 + 38 🔝

19.9.17

Opět vás zdravím,

     určitě jste si všimli, že článek s knižními tipy už delší dobu nezdobil můj blog. Nevím jak je to možné, ale od začátku září jsem se ještě nezastavila. Jeden by si myslel, že po prázdninách toho času bude víc, ale bohužel. Je to ještě hektičtější, než to bylo. Za opoždění se tedy omlouvám, ale nebojte o nic vás nehodlám ochudit a tak pro vás budu mít dnes hned tři knižní kousky. Opět vybírám jen na základě svého vlastního chtíče a dobrého pocitu.

📖 TIP pro 36. týden 📖


Anotace:

Jak rychle umíš běhat?V podpatcích a úzké sukni, když tě do boku bouchá kabelka. Jak rychle?Když jdeš na vlak na poslední chvíli a chceš se co nejdřív dostat domů, máš už jen pár vteřin. Jak rychle poběžíš?A co když neběžíš za vlakem, ale o život?
Zoe Walkerová je obyčejná Londýňanka, jejíž život ničím nevybočuje z obvyklých kolejí. Až do dne, kdy se jí dostanou do rukou noviny v nichž najde svou fotografii doprovázející podivný a zdánlivě nesmyslný inzerát…Její rodina i kamarádka nad tím mávnou rukou, ale Zoe je odhodlaná zjistit, kdo a proč její snímek do novin dal. Navíc má pocit, že ji někdo sleduje. Protože jí připadá, že její obavy všichni zlehčují, pustí se do pátrání na vlastní pěst. Zjistí, že podobné inzeráty, jen s jinými fotografiemi, v nich vycházejí už delší dobu. A také to, že některé z žen na snímcích se staly oběťmi vražd. Má být Zoe na řadě jako další? Na policii ji nebere nikdo vážně, snad až na mladou policistku Kelly. Sama sice věří, že Zoe hrozí reálné nebezpečí, ale má riskovat svou práci a jednat proti rozkazům?A v novinách zatím vycházejí další inzeráty…

 Info o knize:

Nakladatel: Víkend
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/09
Počet stran: 352
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:

  • od autorky jsem četla její první knihu vydanou u nás - Má je vina - byla jsem nanejvýš spokojená
  • recenze knihy Má je vina - ZDE
  • autorka má velice čtivý styl
  • pokud bude i tato kniha tak dobrá jako ta první, máme se nač těšit
  • anotace je zajímavá a slibuje celkem napínavou zápletku
  • myslím, že v tomto výběru nešlápneme vedle
  • očekávám klasickou detektivní zápletku s kapkou psychologického dramatu

📖 TIP pro 37. týden 📖

Anotace:

SMRTÍCÍ TAJEMSTVÍ STAROVĚKÉHO RUKOPISU STŘEŽÍ BIBLICKÁ HORA CHORÉB…
Dva vědci – jeden v Amsterdamu a druhý v Atlantě – jsou zavražděni. Zpočátku se zdá, že mezi nimi existuje jediná spojitost: Lang Reilly. Koneckonců oba muži pracovali pro jeho nadaci. Jenže když někdo po Langovi pro výstrahu vystřelí, jen podpoří jeho odhodlání dobrat se pravdy.
Pátrání zavede Langa do Bruselu, Káhiry, Vídně, Tel Avivu… až k nebezpečnému tajemství pohřbenému hluboko v minulosti. Jak souvisejí vraždy vědců s nedávno objeveným starověkým rukopisem? Jaká odhalení obsahuje a kdo je ochotný zabíjet, jen aby zabránil jeho rozšifrování?
Aniž by narušil již tak křehkou rovnováhu sil na Středním východě, musí Lang zůstat naživu dost dlouho, aby našel odpověď na záhadu, s níž si historikové nevědí rady už celá staletí.

Info o knize:

Nakladatel: Mystery Press
Série: Případy Langa Reillyho (3.díl)
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/09
Počet stran: 288
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:


  • již třetí díl skvělé série od Mystery Pressu
  • pro mě je tento díl už sázka na jistotu
  • autor se svým stylem podobá D. Brownovi
  • na své si přijdou milovníci konspiračních teorií 
  • sympatický hlavní hrdina, kterého si hravě oblíbíte
  • krimi zápletka + historická fakta 
  • pro mě jasná volba!
  • mimochodem, nádherná obálka!

📖 TIP pro 38. týden 📖

Anotace:

Zvědavost může rozehrát nebezpečné hry
Při čtení tohoto zneklidňujícího hororu se čtenářům bude tajit dech, protože autor opět rozehrává děsivý příběh plný napětí, akce a překvapivých zvratů. Tentokrát nás zavádí do Paříže, která bývá spíše symbolem romantiky, od níž má však rozsáhlá podzemní síť katakomb daleko. Pod rušnými ulicemi a kavárnami, kde se přátelé bezstarostně scházejí na kávu, se skrývá labyrint tunelů, místo spočinutí několika milionů mrtvých. Když se hrdinům dostane do rukou videokamera s děsivými záběry zoufalé ženy bloudící tmavými a vlhkými chodbami, skupina kamarádů se vydává do katakomb odhalit tajemství nahrávky – noří se do hlubin města, jeho znepokojivé historie i svého vnitřního světa. Nakolik v něm obstojí a budou se vůbec moci vrátit zpět?

Info o knize:

Nakladatel: XYZ
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/09
Počet stran: 448
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:

  • kniha od autora, který napsal Aokigahara - Les sebevrahů - četla jsem letos
  • ačkoli mě Les sebevrahů maličko, ale jen maličko zklamal, tak jsem zvědavá i na Katakomby
  • Jeremy Bates psát rozhodně umí, jeho knihy jsou klasickým hororem (spíše béčkovým), ale i tak čtení neskutečně baví
  • tuším, že na toto téma byl natočen i film
  • prostředí nabízí tajemný a hororový příběh, který slibuje i anotace
  • já už mám knihu doma a doufám, že k ní brzy dostanu
  • pokud váháte, počkejte si na mou recenzi
Tak jak se vám líbí dnešní kousky? 
Mějte se báječně!

11 komentářů:

  1. Ty Katakomby - prijde mi dle anotace, že jsem viděla film. Každopádně to zní super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to bude podobné jako Les sebevrahů, ale ten se od filmu lišil, takže předpokládám, že tohle bude taky trochu jiné :-)

      Vymazat
  2. Tak u mě je to jasné, nová Clare Mackintosh mě hodně láká :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi vlastně asi taky četla tu její předchozí knihu, že? Já byla moc spokojená :-)

      Vymazat
    2. Jj, četla a byla jsem nadšená. Tenkrát jsi mě ke koupi inspirovala právě ty :) Takže teď musím mít i tu další :D

      Vymazat
  3. Mně velmi moc zaujala kniha Někdo tě vidí. Obvykle v pátek nebo v sobotu chodí na Prima Love večer takové thrillery, ale spíš thrillery pro ženy. V hlavní roli je vždy nějaká žena a často se to točí kolem toho, že ji někdo pronásleduje, pozoruje a tak. A tady tato kniha mi popiskem strašně připomíná tento typ thrillerů :).
    marbetwood.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak přijde, každopádně první kniha byla opravdu dobrá, takže si myslím, že i tato bude stát za to :-)

      Vymazat
  4. Moc pěkné tipy :) Láká mě první a poslední kniha :) Na thrillery mám teď docela chuť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední kniha vypadá obzvlášť dobře :) Tak třeba přijde na řadu ;) Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě teda první a třetí. Na ty se mrknu blíž. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Někdo tě vidí asi zkusím, knížka Máje vina byla naprosto skvělá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[