🔝 KNIŽNÍ TIP č. 45 🔝

9.11.17

Zdravím vás, moji mílí!

     Je čas na nový knižní TIP. Zrovna dnes jsem narazila na jednu nenápadnou knížku, kterou ale musím jednoznačně vlastnit. Po přečtení mnoha komentářů na goodreads jsem rozhodnutá. Tohle je to pravé ořechové ze soudku romantiky!



📖 TIP pro 45. týden 📖


Anotace:

Neodolatelný romantický příběh o přetrvávající síle opravdové lásky se šokujícím, nezapomenutelným koncem. – Lucy stojí před životním rozhodnutím. Než k němu dospěje, bude si muset přehrát svůj příběh, vlastně jejich příběh, od začátku. S Gabem se seznámí na univerzitě v jeden zvláštní den, který promění osudy všech zúčastněných. Je možné, aby našli smysl život jeden ve druhém? Anebo se mají podvolit proudům, které je od sebe odvádějí? Jejich třináctiletá cesta plná snů, touhy, žárlivosti, zrad a nakonec lásky je hlubokým a zároveň čtivým vykreslením jednoho (ne)obyčejného vztahu, ve kterém se může najít každý, kdo miloval.

Info o knize:

Nakladatel:Ikar
Edice:Edice světový bestseller
Jazyk:česky
Pořadí vydání:1.
Rok a měsíc vydání:2017/11
Počet stran:272
Typ, vazba:Kniha, pevná

Co dodat:

  • nevím jak vás, ale mě ta obálka prostě uhranula
  • mám dojem, že na mě působí, tak trochu, i vánočně
  • na goodreads jsou na knihu neskutečně pozitivní ohlasy
  • vychází v edici světový bestseller
  • anotace slibuje hooodně velkou romantiku
  • už ji mám u KK v košíku
  • příběh bude vyprávět o 13 letech jednoho vztahu/nevztahu
  • čekám příběh, při kterém si budu mnohé uvědomovat a možná se s ním i v mnoha místech ztotožním
  • rozhodně stojí za povšimnutí
Tak co vy na to? 
Já rozhodně objednávám, mohlo by to být fajn čtení na svátky.
Mějte se!

11 komentářů:

  1. Jééé, tak to mi nebudeš věřit, zrovna včera jsem jí objevila a dávala si jí na seznam :-) Zaujalo mě tam to 11.září :) Super. A máš pravdu, obálka ač se zdá obyčejná, tak mě taky nějak uhranula :) skvělé Miško :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď koukám, že v anotaci nic o 11.9. nepíšou. Ale včera jsem to četla tuším na Buxu :D

      Vymazat
    2. No vidíš to, aspoň jsem se trefila do vkusu. Já už jí mám v košíku. Tak o 11.9. jsem zatím nikde nečetla, tak uvidíme, co z toho vyleze :-)

      Vymazat
    3. Už jsem to našla! Nezapomenutelná love story, která vás nechá v slzách. Lucy a Gabriel se setkají 11. září 2001 a poprvé se políbí, zatímco se věže Dvojčat řítí v oblaku dýmu k zemi. Život jde ale dál, ale oni si uvědomují, že jejich láska je jako hra s ohněm – krátkodobě vzrušující a hřejivá, ale z dlouhodobého hlediska vyčerpávající a nebezpečná…

      Vymazat
  2. Skvělý tip, tahle kniha mě hodně láká :)A líbí se mi i ta obálka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha vypadá moc pěkně a ta obálka je naprosto nádherná... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska jsem se na ni dívala, někde na FB na mě vykoukla a začínám o ní dost silně uvažovat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[