RECENZE: Pohádky mého života - Annie D. Fox

10.1.18






"Nic se neděje náhodou"




Info o knize:


  • název: Pohádky mého života
  • autor: Annie D. Fox ( Anna Dzurenda)
  • žánr: duchovní literatura, motivační
  • rok vydání: 10/2017
  • nakladatelství: ADRI
  • počet stran: 214
     Pohádky mého života je kniha z trochu jiného soudku, než na jaký jste u mě zvyklí. Ale nenechte se zmást, i přesto, že se na mém blogu podobné knihy moc nevyskytují, tak jsem jejich velká zastánkyně a také milovnice.

     Kniha obsahuje několik krátkých příběhů ze života samotné autorky. Jistě to nebude literatura pro každého a pocity každého jedince budou jiné. Podle mého záleží na vyspělosti duše každého z nás. Na našem vnímání sama sebe a také na pohledu a vnímání určitých věcí.

     Autorka nám líčí příběhy ze života, které se zdají být zdánlivě obyčejné a jednoduché, avšak, důležité a podstatné je, jak se k nim každý z nás postaví. Annie je velmi oduševnělý člověk a věřím, že její cesta za poznáním nebyla snadná. 

     V každém příběhu se setkávám s nějakou překážkou, problémem, či banalitou - opět záleží na úhlu pohledu - a autorka nám líčí svůj postoj i pohled na danou věc. Z každé kapitolky můžeme získat ponaučení nebo porozumění dané věci. Samozřejmě z jejího vlastního pohledu. 

     Pohádky mého života je další z mnoha motivačních knih, které ovšem dokážou oslovit. V mnohých případech se sami naleznete a zamyslíte se, jak byste třeba danou situaci řešili a chápali vy. 

     V dnešní uspěchané době se člověk vůbec nezamýšlí nad tím, co se kolem něj vlastně děje, že i malé a obyčejné věci jsou důležité a podstatné v našem životě. Všechno má svůj čas i smysl a nic není náhoda. Jedna věc ovlivňuje druhou a díky jedné věci směřujeme k další. Učíme se, stále se máme co učit. Bohužel je stále spousta lidí, kteří nevnímají, necítí a duševně nestoupají. Je dobré poznat podstatu sebe samého i smysl toho, proč se určité věci dějí. Jen málo kdo, se na věc umí podívat svojí duší a porozumět. Annie to dokázala. 

     Já sama jsem velký pragmatik, ale v jedné etapě mého života jsem poznala... nebudu říkat co nebo koho. Můj život se toho dne začal měnit. Můj pohled na spoustu věcí se změnil, porozuměla jsem a od toho dne jsem se konečně cítila líp.

     Autorku chápu a její knihu jsem si moc užila, jelikož mám velmi podobný pohled jako ona. Kniha mi sice nedala nic moc nového, ale rozhodně to bylo příjemné čtení. Velmi ráda těmto knihám říkám po svém "nakopávací" a vždy jsem  moc ráda, když taková kniha někoho skutečně osloví. Každý z nás prožívá pohádky života, ač třeba vždy nejsou příjemné. Pokud v nich ale nalezneme určitý smysl, zjistíme, že na všem zlém je i něco dobré. Každá chyba nás poučí a nevede dál. 

     Pokud smýšlíte podobně a váš pohled na život je hlubší, pak je tato kniha stvořená pro vás. Pokud byste rádi od života chtěli víc, pak si přečtěte Pohádky mého života. Můžete si knihu přečíst i jen ze zvědavosti či v nějaké životní krizi. Je takovým života budičem pro každého, kdo chce něco ve svém životě změnit.
Hodnocení: 80%
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji samotné autorce!

Anotace knihy:

Příběhy Annie (Anna Dzurenda) plné strhujících a dojemných zážitků. O její cestě životem od ubrečeného poslušného děvčátka ke zralé, sebevědomé a úspěšné ženě.
Život Annie přinášel mnoho různých událostí a ona toužila rozkrýt jejich smysl a příčiny. Ptala se, zejména u těch méně příjemných, proč se jí to děje? Jsou to pouze nahodilé příběhy, kterými Annie prochází, nebo je propojuje jakási společná nit? Chtěla přijít na to, co může ovlivnit a změnit. A také najít vnitřní zdroje a sílu změny uskutečnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[